mitä ihmeen oivalluksia?

MOD-koulutuksen O-kirjaimesta puhutaan oivalluksen kirjaimena. MODin työskentelytapa on herättelevä. MODissa kysytään paljon kysymyksiä. Valmiita vastauksia ei anneta vaan MODissa on tilaa ajattelulle, ihmettelylle ja oivalluksille. Joskus MODin osallistunut kuvailee, että kysymyksiä tuli paljon lisää ja vastauksia pitää etsiä tulevina viikkoina. Koulutus voi käynnistää prosessin, joka ei kuitenkaan tule valmiiksi vaan jatkuu osallistujan elämässä ja kantaa eteenpäin.

MODin hienous on ryhmä ja yhteinen työskentely. Toimiminen yhdessä, keskustelu ja lämmin huumori luovat tilaa yhteiselle innostumiselle, joka taas avaa mieltä ajattelemaan asioita uusista näkökulmista.

MODissa on lupa innostua! MODissa on lupa oivaltaa! MODissa on lupa vaihtaa näkökulmaa!