ajankohtaista

Useat toimijat järjestävät MOD-koulutuksia. Ilmoitamme näillä sivuilla kaikille avoimista tulevista koulutuksista.

Oletko kiinnostunut MOD-ohjaajuudesta? Seuraava ohjaajakoulutus suunnitteilla vuoteen 2025. Ole yhteydessä MOD-koordinaattori Annuun ja kysele lisää tulevasta toteutuksesta.

tapahtumat
tulevia tapahtumia

mod-ohjaajaksi osana ammatillista koulutusta

STEP-koulutus järjestää Kasvatus- ja ohjausalan erikoisammattitutkinto koulutuksen otsikolla Antirasistinen työote ja osallisuuden työkalut ja osana sitä on myös MOD-ohjaajakoulutus. Hakulinkki ja lisätietoja

modista sanottua

Anu-Rohima Mylläri on tutkinut opinnäytetyössään Olet muutakin kuin poliisi? Poliisiopiskelijoiden ennakkoluuloihin ja asenteisiin vaikuttaminen dialogisella opetusmenetelmällä sitä, että voidaanko ammatillisessa koulutuksessa opiskelijoita harjaannuttaa kohtaamaan ja käsittelemään ennakkoluuloja ja moninaisuuden kohtaamista.

kansilehti

kurssilaisen kokemuksia

Kiitos koko poppoolle, ihan jokaiselle joka oli kanssani MODeilemassa!
Mukana ollut täältä todistelee kokemuksiaan.
Itkinkö? No itkin.
Nauroinko? No todella nauroin paljon enemmän ja aivan katketakseni (itselleni lähinnä: heh, minäkin tolkun ihminen muka).

kurssilaisen kokemuksia
avautunut tulppaani